Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

1. Országosan is vállalnak kiszállítást?

Igen. A kiszállítás díja 150km-en belül 250ft/km.  Ezt meghaladó távolságot a Szalai Fuvar Kft. egyedi díjszabása határozza meg. 

Vásárlás
Díj
Helyszín
Fizetési mód
Futárszolgálat
Személyes átvétel Ingyenes

Dizi Design

Nyirád/Devecser

- -
A vásárló saját költségén szervezi meg a szállítást Díjmentes

Dizi Design

Nyirád/Devecser

- -
Dizi Design saját autóval Nyirádon belül  Ingyenes Nyirád - Dizi Design

Dizi Design saját autóval 5-40Km ig

10.000Ft Magyarországon
belül
Szállítás napján a sofőrnek helyszínen, készpénzben fizetendő Dizi Design

Dizi Design saját autóval 40-150Km-ig

Veszprém, Vas, Fejér, Somogy, Zala, Győr Moson S. megye

 250ft/km Magyarországon
belül
Szállítás napján a sofőrnek a helyszínen, készpénzben fizetendő Dizi Design

L méret
(Fotel, heverő)

29.000 Ft
Magyarországon
belül
Szállítás napján a futárszolgálatnak a helyszínen, készpénzben fizetendő Szalai Fuvar

Xl Méret

L alakú garnitúra

39.000 Ft
Magyarországon
belül
Szállítás napján a futárszolgálatnak a helyszínen, készpénzben fizetendő Szalai Fuvar

XXl Méret

Nagyméretű L és U alakú garnitúra

 45.000 Ft Magyarországon
belül
Szállítás napján a futárszolgálatnak a helyszínen, készpénzben fizetendő Szalai Fuvar

2. Mikor vannak nyitva?

Bemutatótermünk  hagyományos nyitvatartással nem rendelkezik. Amennyiben szeretnéd személyesen is megtekinteni kínálatunkat, legyél kedves időpontot egyeztetni velünk a megadott elérhetőségek egyikén. Bejelentkezés előtt az adott bútor helyét mérd meg és a pontos méreteket hozd magaddal, hogy érdemben tudjuk segíteni a választásban. 

H-P: Előre egyeztetett időpontban

SZ.: 10-12

V: Zárva

3. Ezt a kanapét néztem ki, csak kisebb méretben. Van esetleg?

Mindegyik garnitúránk más méretekkel rendelkezik, egyedi méretek készítését nem tudjuk vállalni. Ha nem felel meg a méret, nézz ki egy másik típust, bármilyen színben elkészítjük, jobbos vagy balos kialakításban, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot hátha hasonlót be tudunk szerezni, ami nem szerepel a webshop kínálatban.

4. Zöld színben szeretném ezt a garnitúrát. Mennyibe kerül?

Nálunk kizárólag prémium minőségű szövettípusok vannak összeválogatva, így lehetőség sincs egy olcsó, gyorsan kifakuló, repedező szövettel mellé nyúlni, legyen bármilyen extrém a színvilág. Rengeteg zöld árnyalatunk van, szöveteink többsége jelenleg felár nélkül választható. A teljes szövetkínálatunk személyesen megtekinthető bemutatótermünkben, kérésre emailben is el tudjuk küldeni az igényeidnek legmegfelelőbbet.

5. Mit tegyek, ha tanácstalan vagyok, nem tudom, melyik bútor illene jobban az otthonomba?

Több éves tapasztalattal és a lakáskultúra iránti szenvedéllyel készséggel állunk rendelkezésre minden otthon-álom megvalósításában. Mindenképpen érdemes hozzáértővel konzultálni, ha még bizonytalanok vagyunk, hiszen gyakorlott szem könnyedén segíthet a megfelelő arányok és formák, színek és funkciók megtalálásában.

6. Mi történik, ha a megvásárolt bútor nem illik a lakásomba?

Előfordulhat, hogy a kiválasztott bútor mégsem felel meg az előzetes elképzeléseknek. Ezért minden kedves vásárlónknak azt javasoljuk, hogy a vásárlás alkalmával tájékozódjon cseregaranciánkról. Mivel bútorkínálatunk darabjai közül nem mindegyik cserélhető, a megvásárolt termékek egyedi elbírálás alá esnek cseregarancia tekintetében.

7. Mit tegyek, ha olyan bútort szeretnék, amit nem látok a kínálatban?

Előfordulhat, hogy jelenlegi készletünkben nem találsz igényeidnek megfelelő, tökéletes darabot. Ez esetben érdemes felvenni velünk a kapcsolatot, és igyekszünk további lehetőségeket felkutatni, az  igényeidre szabva.

8. Hogyan működik a rendelés?

Személyes rendelés esetén a bemutatótermünkben segítünk a kiválasztásban és a rendelés előkészítésében, ahol széles szövetkínálatunkból is választhat. A weboldalról az online rendeléseket telefonon, illetve e-mailben történő egyeztetés után is tudjuk rögzíteni, vagy egyszerűen kövesd végig a kosárbarakott termék alatt megjelenő rendszerutasitásokat. Rendelésed 30% előleggel is leadhatod. Email-ben küldjük a számlát, előleg fizetése után  továbbítjuk a gyártónak a rendelést, majd értesítünk a szállítást megelőzően. A gyártási idő átlagosan 4-6 maximum 12 hét. 

9. Hogy működik a szállítás?

Házhozszállítás:
A megvásárolt termékeket előre egyeztetett napon szállítjuk. Kérjük parkolóhelyet biztosítson. A kiszállítás aszfaltos úton, kapuig történik. Rakodásról a vevő gondoskodik a szállítási költség nem tartalmazza.

Személyes átvétel:
Előre egyeztetett napon.

Házhoz szállítási díj
A szállítási díj NEM tartalmazza az áru lakásba történő szállítását.

Ez esetben a futárszolgálat rakodási költséget számít  fel, az alapján, hogy hány emberre van szükség a bútor lakásba történő beviteléhez, hányadik emeletre kell vinni, van-e lift, elegendően szélesek e a nyilászárók stb. Amennyiben a vásárló ezt igényli, a rakodási költséget előre egyeztetjük, a korábban említett egyedi szempontokat figyelembe véve. Helyszínen a soför a rakodást megtagadhatja, amennyiben a vevő nem a megbeszéltek szerint jár el, illetve hamis információkkal szolgált. 

A Dizi Deisgn bemutatóteremtől való távolság közutakon értendő.
A házhozszállítás díja a megrendelés összegén felül a Dizi Design számára utalandó, vagy helyszinen készpénzben fizetendő, a Szalai Trans esetében szállításkor, a helyszínen, készpénzben fizetendő.

Pakolást közepes méretű kanapétól célszerű  2 férfinak végeznie. Rendelés előtt feltétlen mérd meg az ajtónyílásokat, esetleg az ablakon beadás lehetőségét. Egyedi bútoroknál méretproblémára hivatkozva nincs lehetőség cserére, vagy visszavásárlásra ! Egy magas háttámlás ülőgarnitúrának jellemzően 90-cm ajtónyílás szükséges szétszerelés nélkül. Nagyobb méretű bútorainkat több részben szállítjuk, ellenben összeszerelésük gyerekjáték, az elemeket csak össze kell akasztani, legfeljebb a bútorlábakat kell csavarozni. 

Ülőgarnitúráink több részbe csomagolva kerülnek kiszállításra, összeszerelésükkel járó feladat minimális, maximum a bútorlábakat kell csavarozni, a többi elem könnyedén összeilleszthető. Készleten lévő új valamint reselling termékeinket saját autóval történő szállítás esetén csak felár ellenében csomagoljuk fóliába (+5000Ft helyszínen fizetendő), egyéb esetben környezetünk megóvása érdekében többször használható védelmet kap a szállítás idejére, melyet lepakolás előtt távolítunk el.

10. Hogyan működik a fizetés?

Fizetési módok - webáruházban vagy e-mailben történő megrendelés során

  • Előre fizetés banki átutalással 
  • Személyesen bemutatótermünkben előre egyeztetett időpontban
  • Bankkártyás fizetés SimplePay rendszeren keresztül
  • 30% előleg átutalása + készpénzes utánvét
  • 30% előleg átutalása + fennmaradó összeg átutalása szállítást megelőzően

Fizetési módok - bemutatótermünkben történő megrendelés során

  • Előre utalás
  • Készpénzes fizetés

11. Mennyi idő amíg legyártják a kinézett bútort abban a színben amit kiválasztottam?

Egyedi megrendelés esetén a gyártási idő átlagosan 4-6 hét maximum 12 hét.